بازدید رئیس سازمان امداد و نجات کشور از پایگاه بین شهری چناران شهرستان دماوند

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از پایگاه امدادونجات چناران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز دوشنبه ۲۱خردادماه مهندس محمودی رئیس سازمان امدادونجات کشور از پایگاه بین شهری امداد و نجات شهرستان دماوند بازدید به عمل آورد.

محمودی ضمن عرض خداقوت به عوامل امدادی این پایگاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان امدادی خدمات رسان به مردم در خط مقدم امدادرسانی است و بر اساس رسالت و مسئولیتی که دارد از ابتدا تا انتها در کنار مردم خواهد بود چرا که از جنس مردم است.

وی با تاکید بر اینکه حضور امدادگران هلال احمر در جاده‌ها مایه دلگرمی و آرامش مردم است، آمادگی شبانه روزی آنان را باعث کاهش تلفات انسانی عنوان و از تلاش‌های ایثارگرانه جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

گفتنی است در شهرستان دماوند سه پایگاه امدادونجات در چناران، آبعلی و کیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی و پاسخگویی به حوادث هستند.

همچنین مهندس محمودی در این بازدید از تجهیزات امداد و نجات و انبارهای آماده عملیات شهرستان دماوند بازدید و به گفتگو با امدادگران این پایگاه پرداخت.‌

یادآور می‌شود در این بازدید معاونت محترم امداد استان تهران، ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، معاون و مسئول امدادونجات دماوند و مسئول پایگاه‌های امدادی دماوند مهندس محمودی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا