بازدید رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند از کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی/ افضلی: رشته‌های صنایع دستی زمینه بسیار مناسبی جهت کارآفرینی و اشتغال زایی هستند

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند از بازدید کارگاه تولیدی آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، علی افضلی بیان داشت: در این بازدید، تولیدات، مشکلات و درخواست‌های صنعتگران این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در این کارگاه علاوه بر تولید، نسبت به آموزش به متقاضیان و علاقمندان اقدام و در این حوزه تاکنون تعداد زیادی هنرجو پرورش داده شده و اداره میراث فرهنگی برای همه هنرجویان مجوز صادر نموده است؛ همچنین پذیرش هنرجو و آموزش در این رشته در حال ادامه می‌باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند اظهار داشت: رشته های مختلف صنایع دستی زمینه بسیار مناسبی جهت کارآفرینی و اشتغال‌زایی بوده و متقاضیان با توانمند شدن در هر رشته صنایع دستی و با دریافت مجوز از اداره میراث فرهنگی می‌توانند در کنار توسعه این صنعت ارزشمند، از آن بعنوان منبع درآمد ثابت برای خود بهره ببرند.

افضلی در پایان در خصوص صدور مجوزهای سه گانه بیان کرد: اداره میراث فرهنگی برای فعالین حوزه صنایع دستی بر اساس نوع و محل فعالیت، مجوزاهایی با عناوین کارت شناسایی صنعتگری، پروانه تولید انفرادی و پروانه تولید کارگاهی صادر خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا