بازدید رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند از روند مرمت امامزاده عبدالله و عبیدالله(ع) شهر دماوند

رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان دماوند از روند مرمت امامزاده عبدالله و عبیدالله(ع) شهر دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، علی افضلی رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان دماوند با حضور در محل امامزاده عبدالله و عبیدالله شهر دماوند، از نزدیک در جریان نحوه و روند مرمت این اثر ارزشمند و ثبت ملی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تعاملات فی مابین اداره رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و تامین اعتبار صورت گرفته، مرمت این اثر شاخص در دستور کار قرار گرفت و با نظارت مستقیم کارشناسان میراث فرهنگی در حال اجرا می باشد.

رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان دماوند عنوان کرد: اهمیت حفظ و نگهداری آثار تاریخی به‌عنوان شناسنامه هویتی جامعه از وظایف اصلی اداره میراث فرهنگی بوده و کمک و مساعدت دستگاه‌های مرتبط شهرستانی را نیز می‌طلبد.

این بازدید، با حضور رئيس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان دماوند، کارشناس میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی تهران، کارشناس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا