در نشست کارگروه استقبال از مهر مطرح شد؛

ایجاد ممنوعیت برای خرده‌فروشان در ساعات اوج ترافیک در شهر دماوند/ ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار دارد/ توقف صدور مجوزهای حفاری سطح شهر تا ۱۵ مهرماه

نشست کارگروه هماهنگی استقبال از مهر سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان واحد‌های مربوطه شهرداری دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این نشست، بر لزوم ایجاد ممنوعیت برای ناوگان خرده‌فروشان در ساعات اوج ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی در معابر اصلی تاکید شد.

ساماندهی سرویس‌های مدارس از طریق سامانه سپند نیز در دستور کار قرار دارد و مقرر است این اقدام با همکاری راهور و آموزش و پرورش برای اخذ مجوزهای لازم تا پیش از آغاز سال تحصیلی تکمیل شود.

همچنین، تا ۱۵ مهرماه سال جاری، صدور مجوز برای حفاری‌ها به منظور جلوگیری از اختلال در تردد وسایل نقلیه متوقف خواهد شد.

در راستای ایمن‌سازی مسیرهای دسترسی به مراکز آموزشی، اقداماتی از جمله لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی عابر پیاده، نصب سرعت‌گیر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به علاوه، نظافت و رفت و روب مناطق پیرامونی مدارس نیز در دستور کار شهرداری می‌گیرد و از مردم درخواست شده است در سفرهای درون‌شهری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

در پایان، تاکید شد که بازرسان حمل و نقل تا آغاز سال تحصیلی جدید، خودروهای عمومی را از نظر ایمنی مورد بررسی قرار دهند و سرویس‌های مینی‌بوس و تاکسی با همکاری پلیس راهور آماده‌سازی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا