رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند:

انتخابات سالم و امن، اولویت اصلی هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان دماوند است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند گفت: انتخابات سالم و امن، اولویت اصلی هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان دماوند است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی مهر، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند، بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رقابتی تأکید کرد.

وی بیان داشت: در انتخابات پیش‌رو، تمام تلاش ما بر این است تا فرآیند رأی‌گیری به صورت کاملاً شفاف و عادلانه انجام شود و تمامی مراحل با رعایت دقیق قانون صورت پذیرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند افزود: هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند به همراه دیگر دست‌اندرکاران انتخابات، از هیچ تلاشی برای اطمینان از صحت و سلامت انتخابات دریغ نخواهد کرد؛ ما به عنوان ناظران و بازرسان، وظیفه داریم تا از هر گونه تخلف یا جانبداری در طول انتخابات جلوگیری کنیم و امانت‌دار رأی مردم باشیم.

رضایی‌مهر همچنین از تمامی نیروهای اجرایی و نظارتی خواست تا با دقت و جدیت بیشتری به وظایف خود عمل کنند و گفت: در روز انتخابات، تمامی نیروهای اجرایی و نظارتی باید با هماهنگی و همکاری کامل، محیطی امن و آرام برای رای‌دهندگان فراهم کنند و از هرگونه دخالت غیرقانونی در فرآیند رای‌گیری جلوگیری کنند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، شاهد انتخاباتی پرشور و حماسی باشیم که برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا