نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

امیدواریم با همراهی استاندار تهران برای رفع عقب ماندگی‌های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گام برداریم

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با همراهی استاندار تهران برای رفع عقب ماندگی‌های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شاهرخ رامین در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود ضمن گرامیداشت و قدردانی از مرحوم رمضان رهبری از یادگاران دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایطی انتخابات را برگزار کردیم که عده‌ای قصد شرکت در انتخابات را نداشتند و باید خانه به خانه سر می‌زدیم و محدودیت‌های قانونی وجود داشت و به همراه مرحوم رمضان رهبری با جمع خستگی‌ناپذیر، محله به محله می‌رفتیم و برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کردیم.

وی با قدردانی از گزارش خلاصه و پرافتخار عملکرد دولت شهید رئیسی عزیز توسط فرماندار افزود: گرامی می‌داریم حضور استانداری که در این شرایط طلایی از خطه منطقه ما هستند و امیدواریم سال‌های طولانی برای رفع عقب ماندگی‌های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه مؤثر باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: از یاد نمی‌بریم روزی ۵۷۰ نفر از مردم جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دادند و با توجه به نگرانی از افزایش بیماری باید عبور و مرور را متوقف و ورودی و خروجی شهرها و روستاها مسدود شد و برای کسب و کار و تجارت و حضور در مساجد و … محدودیت‌هایی ایجاد شد.

رامین تصریح کرد: بعد از حضور دولت شهید رییسی، با وارد کردن ابتکارات جدید و واکسن اقدامات موثری برای مدیریت ویروس کرونا صورت گرفت.

وی بیان کرد: از این بعد تنها نماینده گروه عزیزی که همراهی کردند تا در دوران رقابت انتخاباتی شوند، نیستم و به طور قانونی نماینده مردم حوزه انتخابیه هستیم.

*به کسی رأی می‌دهیم که راه شهید رئیسی را با افتخار ادامه دهد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در ادامه افزود: باید با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی در هفته آینده اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

رامین گفت: اگر ملاک ما برای انتخاب کردن رئیس جمهور حجاب باشد، حجاب صاحب دارد و صاحب آن ما نیستیم و حد و حدود آن معلوم است و هر کسی قولی برای آن بدهد، فروش مال غیر کرده است‌.

وی تصریح کرد: اگر ملاک ما این باشد، دوباره به عقب باز خواهیم گشت و باید برای انتخاب کردن به ایرانی سربلند و آباد فکر کنیم و به کسی رأی می‌دهیم که راه شهید رئیسی را با افتخار ادامه دهد.

وی بیان کرد: ساختار کشور ما از نظر ساختار نویسان جهان بهترین است و در آمریکا کسی مدیریت می‌کند، اما هیچ کدام آن را نمی‌شناسند و در انتخاب آن نیز نقشی ندارد، اما ما در قانون اساسی حتی برای انتخاب رأس کشور حق انتخاب داریم و شورای خبرگان رهبری در این زمینه نقش ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا