افتتاح و آغاز فعالیت خانه تنيس روی میز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در آينده‌اي نزدیک

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از افتتاح و آغاز فعالیت خانه تنيس روی میز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در آينده‌اي نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به همراه علیمحمدی رئیس هیات تنیس شهرستان دماوند به همراه اعضای هیات تنیس روی میز با دکتر عبداله و امیری رئیس مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دماوند دیدار کردند.

در این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ضمن تقدیر از زحمات رئیس و اعضای محترم دانشگاه آزاد در جهت همکاری و ارائه خدمات به ورزشکاران و میزبانی مسابقات قهرمانی شهرستان، استان و کشوری تقدیر و خاطرنشان کرد: امیدواریم باحمایت دانشگاه آزاد اسلامی در جهت پیشرفت و ارتقا ورزشکاران شهرستان گام مثبتی برداریم.

در ادامه رئیس هیات تنيس روی میز شهرستان دماوند با توجه به نداشتن فضای مناسب جهت فعالیت این رشته تقاضای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اختصاص سالن تنیس روی میز دانشگاه جهت آموزش و برگزاری مسابقات را خواستار شدند.

در ادامه دکتر عبداله ضمن تبریک به یزدانی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دماوند همواره حمامی ورزشکاران و قهرمانان بوده و در راستای ارتقای ورزش شهرستان از هر گونه حامیت و کمک دریغ نخواهد کرد.

در پایان نشست طبق توافق به زودی شاهد افتتاح و شروع فعالیت خانه تنيس روی میز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا