افتتاح خانه تنیس روی میز دماوند به مناسبت هفته دولت

مراسم افتتاحیه خانه تنیس روی میز دماوند به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم دانش آموز معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان، فروتن مدیر اموزش و پرورش دماوند، سروان مهدوی نیا رئیس کلانتری گیلاوند، امیری حراست دانشگاه آزاد دماوند، علیمحمدی رئیس هیات تنیس روی میز دماوند، جمعی از معاونین ادارات، روسای هیات‌های ورزشی، ورزشکاران، پیشکسوتان و خیرین ورزش یار حضور داشتند.

یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در این مراسم گفت: افتتاح این سالن باعث افتخار ما است و امیدواریم استعدادهای زیادی در این سالن کشف و شکوفا شوند.

همچنین امیدواریم تنیس روی میز شهرستان روزهای خوبی در پیش داشته باشد و افتخارات زیادی کسب شود. وی در ادامه از همکاری و مساعدت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در خصوص در اختیار قرار دادن این مکان به هیات تنیس روی میز شهرستان و فراهم نمودن امکانات و تجهیزات جهت توسعه این رشته ورزشی پر طرفدار تقدیر نمود.

علیمحمدی رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان دماوند با اشاره به نقش پررنگ آموزش و پرورش در توسعه تنیس روی میز شهرستان دماوند گفت: از زمان حضور در هیأت همواره تلاش کرده‌ایم تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم و بر همین اساس نیز اقدامات موثری در جذب مشارکت‌ها و برگزاری مسابقات تنیس روی میز کرده‌ایم.

وی افزود: از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دماوند نیز بواسطه در اختیار دادن این مکان جهت فعالیت هیات تنیس روی میز تقدیر و تشکر می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا