‌استقبال از تیم دوچرخه‌سواری کاشان در شهر دماوند

مراسم استقبال از تیم ۱۲ نفری دوچرخه‌سواری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران و مردم شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم، شاهرخ حاجی رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر دماوند، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان هیات دوچرخه سواری شهرستان دماوند، دیگر هیات‌های ورزشی، عوامل شهرداری دماوند و جمعی از علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

این تیم که از ۱۰ دوچرخه‌سوار و ۲ عضو تدارکات تشکیل شده است، به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عازم سفر معنوی به مشهد مقدس شده است.

تیم دوچرخه‌سواری آتش‌نشانی کاشان با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و ۱۸۲۴ شهید والامقام کاشان، این مسیر معنوی را آغاز کرده و امروز وارد شهر دماوند شدند.

این گروه پس از پیمودن مسافتی بالغ بر ۱۳۰۰ کیلومتر از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، در مدت ۱۰ روز رکاب‌زنی خود را به پایان خواهند رساند و در نهایت به حرم مطهر حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا