شاهرخ رامین در جمع خبرنگاران:

از احداث پل معلق روی رودخانه ولیران به عنوان مسیر کمربندی دماوند صرف نظر شده است/ اصلاح هندسی منطقه گیلاوند جهت عبور مسافران در دستور کار قرار دارد/ پیش‌بینی اجرای مسیر تندرویی با کمترین هزینه در منطقه گیلاوند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از احداث پل معلق روی رودخانه ولیران به عنوان مسیر کمربندی دماوند صرف نظر شده است، گفت: اصلاح هندسی منطقه گیلاوند جهت عبور مسافران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شاهرخ رامین در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص احداث کمربندی منطقه گیلاوند تأکید کرد که وظیفه اصلی نمایندگان و مسئولان، گوش دادن به نظرات مردم و کارشناسان است.

وی با اشاره به حضور استاندار در منطقه و پیشنهاد احداث پل معلق بر روی رودخانه منطقه ولیران جهت ساخت کمربندی به عنوان طرح سوم گفت: این نظریه را با مردم در میان گذاشتیم و نظرسنجی کردیم، اما بسیاری از مردم نگرانی داشتند که ترافیک به باغ‌های باصفای سنگ‌پل، شلمله و محله‌های زیبای دماوند وارد شود و این موضوع با افکار عمومی همخوانی نداشت.

رامین تصریح کرد: با توجه به نظرات مردم و در جهت کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست، تصمیم گرفتیم که به جای احداث پل معلق، اصلاح هندسی گیلاوند را با کمترین دستکاری در محیط زیست و تغییرات درختان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین، مسیر تندرویی که با کمترین هزینه و تغییر در محیط طبیعی اجرا می‌شود، در نظر گرفته شده است تا ترافیک به خوبی مدیریت شود و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: از اجرای پل معلق و هزینه‌های سنگین آن صرف نظر کرده‌ایم و تصمیم داریم با اصلاح هندسی و بدون نیاز به منابع ملی، این پروژه را به نحوی انجام دهیم که به پروژه‌های استانی و ملی آسیب وارد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا