ادارات خدمات‌رسان شهرستان دماوند به مشکلات اهالی شهرک جیلاردنو منطقه گیلاوند رسیدگی کنند/ دادستان دماوند مطالبات اهالی شهرک جیلاردنو را از ادارات مربوطه پیگیری کند

امام جمعه دماوند گفت: ادارات خدمات‌رسان شهرستان دماوند به مشکلات اهالی شهرک جیلاردنو منطقه گیلاوند رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: از ادارات خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری و مسکن و شهرسازی توقع داریم به مشکلات اهالی محترم شهرک جیلارد نو رسیدگی کنند.

️وی افزود: از دادستان محترم تقاضا داریم در استیفای حقوق عامه، به درخواست اهالی شهرک جیلاردنو توجه نموده و مطالبات آنها را از ادارات مربوطه پیگیری نمایند.

️امام جمعه دماوند گفت: هفته بیمه سلامت را گرامی می‌داریم و از مسئولین این بیمه در سراسر کشور و این شهرستان تشکر می‌کنیم.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: پوشش رایگان بیمه سلامت برای ۴۵ میلیون ایرانی و خدمات رسانی به ۵ دهک درآمدی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: بیمه سلامت برای درمان زوجین نابارور و جوانی و پویایی جمعیت و همچنین بیماری‌های خاص و صعب العلاج خدمات خوبی دارد که باید اطلاع رسانی گسترده در این مورد انجام شود.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: انتصاب شایسته آقای دکتر معتمدیان به استانداری تهران را تبریک و از زحمات و خدمات جناب آقای مهندس فخاری استاندار سابق تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا