اختصاص 100 تن سهمیه آرد به شهرستان دماوند/ نانوایی‌ها تا ساعت 20 مشغول فعالیت باشند/ نظارت بر بازار میوه و تره‌بار و نانوایی‌ها به صورت مستمر / 200 تن شکر کشف شده در دماوند توزیع خواهد شد/ با قاطعیت با محتکران برخورد می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند از اختصاص 100 تن سهمیه آرد به این شهرستان خبر داد و گفت: نانوایی‌ها تا ساعت 20 مشغول فعالیت باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دماوند اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ۱۰۰ تن سهمیه آرد به شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: این سهمیه بین نانوایی‌هایی که تخلف نداشته‌اند و رضایت عمومی را جلب کرده‌اند، در محلات مختلف توزیع خواهد شد و با توجه به افزایش جمعیت در تابستان، ساعت کار نانوایی‌ها باید تا ساعت 20 ادامه یابد و تعطیلی در این زمینه پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مردم برای تأمین نان خود نیازمند نانوایی‌ها هستند و هر نانوایی که نارضایتی ایجاد کند، بدون مماشات با آن برخورد خواهد شد، چرا که هدف ما رضایت مردم است و باید بهترین خدمات به آنان ارائه شود.

طاهرخانی در خصوص ساعت کار نانوایی‌ها یادآور شد: ساعات کار نانوایی‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شده و نظارت دقیق بر اجرای آن انجام شود و نانوایی‌ها در بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ باید فعال باشند و کیفیت نان نیز باید بهبود یابد و نانوایان با تلاش بیشتر رضایت مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا