فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دماوند/ رشد ۹۰ درصدی اعتبارات دماوند در سال ۱۴۰۳/ اعتبارات تا پایان سال افزایش خواهد داشت/ تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حال پیگیری است

فرماندار شهرستان دماوند از اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به این شهرستان و رشد ۹۰ درصدی اعتبارات در سال ۱۴۰۳ خبر داد. نشست شورای برنامه ریزی شهرستان دماوند با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه استان و دستگاه‌های اجرایی به ریاست طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۳ به بررسی و تحلیل اعتبارات اختصاص‌یافته به این شهرستان پرداخت.

وی در این راستا اظهار کرد: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند اختصاص یافته و این میزان تا پایان سال افزایش خواهد داشت؛ علاوه بر این، اعتبارات ملی نیز برای پروژه‌های شهرستان جذب شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به طور جداگانه از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری شده است، به طوری که برخی از این اعتبارات تخصیص یافته و بقیه در حال پیگیری است.

طاهرخانی با اشاره به رشد اعتباری استان تهران در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: رشد اعتباری استان تهران ۳۵ درصد بوده و شهرستان دماوند از این سهمیه با رشد بالای ۹۰ درصد بهره‌مند شده است؛ این دستاورد مهم با حمایت‌های استاندار تحقق یافته و جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: امسال بیشترین سهم اعتبارات به ادارات جهاد کشاورزی و راهداری شهرستان دماوند اختصاص یافته است که نشان‌دهنده توجه ویژه به این بخش‌ها و اهمیت توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌سازی در منطقه است و این گامی مهم در جهت برنامه‌ریزی و تخصیص بهینه اعتبارات برای توسعه و پیشرفت شهرستان دماوند به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا