فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه صخره نوردی و بهسازی زمین چمن شهرهای دماوند و رودهن/ ساختمان مرکز هتل‌داری فنی و حرفه‌ای پس از ۱۳ سال انتظار در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند از اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه صخره نوردی و بهسازی زمین چمن شهرهای دماوند و رودهن خبر داد و گفت: ساختمان مرکز هتل‌داری فنی و حرفه‌ای پس از ۱۳ سال انتظار در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دماوند به تشریح جزئیات بیشتری از اعتبارات و پروژه‌های در دست اجرا پرداخت.

وی گفت: امسال برای پروژه‌های ورزشی و جوانان اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یافته است و از جمله و مهم‌ترین این پروژه‌ها شامل زمین‌های چمن شهرهای دماوند و رودهن، سالن گرمابسرد و پروژه صخره‌نوردی می‌شود که کار احداث آنها به زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه به پروژه هتلداری و فنی‌ حرفه‌ای اشاره کرد که پس از ۱۳ سال وقفه از سال ۱۳۹۰ با پیشرفت ۹۰ درصدی رها شده و خسارتی به بیت‌المال وارد کرده بود.

طاهرخانی تصریح کرد: در این راستا، با پیگیری‌های دولت سیزدهم، اعتبار این پروژه در سال گذشته تخصیص یافت و پیمانکار کار اجرای آن را آغاز کرده است و در جلسه کمیته برنامه‌ریزی، اعتبار تکمیلی برای این پروژه تخصیص داده و مصوب شد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار امیدواری کرد که امسال پس از ۱۳ سال انتظار، پروژه فنی‌ حرفه‌ای خواهران و برادران به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا