اختتامیه بخش اول دوره‌های آموزشی عمومی هلال احمر در شهرستان دماوند

دوره‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر ویژه تابستان در حال برگزاری و آموزش علاقه‌مندان است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به منظور افزایش سطح آگاهی و ضرورت فراگیری امداد و کمک‌های اولیه در چگونگی مقابله با مخاطرات طبیعی جمعیت هلال احمر دماوند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح شهرستان نموده است.

اولین دوره ثبت نام شدگان مجازی امداد کمک‌های اولیه، مهارت‌های پایه داوطلبی و مخاطرات با مربیگری سرکار خانم شجاعی برگزار شد.

همچنین دوره مهارت‌های ویژه در شرایط اضطرار (تزریقات) در حال برگزاری است.

در این دوره از کلاس‌ها که در دو بخش تئوری و عملی برگزار گردید، کمک‌های اولیه شامل سوختگی‌ها، خفگی‌ها، روش برخورد با مصدوم، احیای قلبی ریوی، حمل مصدوم، آتل بندی، زخم و خونریزی، اصول پانسمان، اندازه‌گیری فشارخون و…آموزش داده شد.

شایان ذکر است، در پایان به افرادی که نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی پایان دوره را کسب نموده‌اند، مدارک مربوطه از جمعیت هلال احمر اعطا خواهد شد و در طی سایر دوره‌های آموزشی، به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر دماوند در زمینه کارهای داوطلبانه و امدادی همکاری می‌کنند.

همچنین با توجه به پایان دوره اول کلاس‌ها، دوره دوم از هفته سوم تیر ماه شروع خواهد شد. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به صفحه اینستاگرامی جمعیت هلال‌احمر دماوند به آدرس Damavand_rcs مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا