نماینده مجلس شورای اسلامی:

احداث سالن ورزشی روستای وادان تعیین تکلیف خواهد شد/ برای تحقق پروژه‌های ورزشی جدول زمان‌بندی تعیین شده است/ مسئولان در طول ۴ سال آینده به تعهدات خود عمل کنند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث سالن ورزشی روستای وادان تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: برای تحقق پروژه‌های ورزشی جدول زمان‌بندی تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شاهرخ رامین در نشست خبری اظهار داشت: در دوره هشتم مجلس و در جریان سفرهای دوره دوم دولت دهم، ۵ سالن ورزشی برای شهرستان دماوند مصوب و احداث شد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها، سالن ورزشی روستای وادان بود که به دلیل عدم تایید سازه توسط نظارت تربیت بدنی استان، متوقف ماند و تا امروز به سرانجام نرسیده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: در نظر داریم که برای اولین حضورمان در وادان، دست خالی نرویم و تکلیف این سالن ورزشی را مشخص کنیم.

رامین ادامه داد: امروز نیز درباره زمین چمن آبسرد، مجموعه امام علی رودهن، مهرآباد، و آبعلی مذاکراتی صورت گرفت و قول‌هایی از مسئولان مربوطه گرفته شد.

وی بیان کرد: برای این پروژه‌ها جدول زمان‌بندی تعیین شده و قرار است به همراه مسئولان، این موضوعات را با جدیت دنبال کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بیان کرد: امیدواریم در طول ۴ سال پیش رو، این پروژه‌ها را پیگیری کنیم و مسئولان نیز به تعهدات و قول‌های خود عمل کنند تا شاهد توسعه و بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا