اجرای ۴ پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز از مصوبات سفر ریاست جمهوری در دماوند/ پایان تمام نقاط حادثه‌خیز دماوند تا ۱۴۰۵

فرماندار شهرستان دماوند از اجرای ۴ پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز از مصوبات سفر ریاست جمهوری در این شهرستان و پایان تمام نقاط حادثه‌خیز دماوند تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی سفر اخیر رئیس‌جمهور شهید به شهرستان دماوند، چهار پروژه مهم به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز طی سه ماه گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در مسیر جاده اصلی تهران به فیروزکوه و از دماوند تا جابان در حال اجرا هستند و هدف آنها کاهش تصادفات در این مناطق است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: این پروژه‌ها شامل دوربرگردان‌ها و اصلاح مسیرها می‌شوند و پیش‌بینی می‌گردد تا پایان سال جاری بخش قابل‌توجهی از این نقاط پوشش داده شوند.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا سال آینده بیشتر نقاط حادثه‌خیز شهرستان که در گذشته شاهد تصادفات دلخراش بوده‌ایم، به حداقل برسانیم و تا سال ۱۴۰۵ پایان تمام نقاط حادثه‌خیز را شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: این اقدام‌ها بخشی از تلاش‌های دولت سیزدهم برای بهبود ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات در شهرستان دماوند است که با پیگیری‌های مداوم و تخصیص اعتبارات لازم به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا