اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان شهید فخری‌زاده در شهرک فرهنگیان منطقه گیلاوند

بامداد امروز عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان شهید فخری‌زاده شهرک فرهنگیان منطقه گیلاوند به همت واحد فنی و عمرانی شهرداری دماوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این پروژه شامل ۶۵۰۰ متر روکش آسفالت و ۲۰۰ متر ترمیم و بازسازی نهر است که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به اجرا در آمده است.

بهرنگ عسگری، مسئول واحد فنی و عمرانی شهرداری دماوند در این خصوص اظهار داشت: این عملیات با هدف بهبود زیرساخت‌های شهری و ارتقای کیفیت راه‌های ارتباطی منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از بهسازی این خیابان در فازهای بعدی انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، مشکلات تردد و عبور و مرور شهروندان شهرک فرهنگیان برطرف شود و امنیت و راحتی بیشتری برای آنان فراهم گردد.

گفتنی است؛ فاطمه مهرابی، عضو شورای اسلامی شهر دماوند نیز، از روند اجرای پروژه بازدید داشت و ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم فنی و عمرانی شهرداری، بر اهمیت اجرای چنین پروژه‌هایی برای رفاه حال شهروندان تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ شهرداری دماوند با توجه به نیازهای شهروندان و با هدف بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری، همچنان به اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا