اجرای طرح پابند الکترونیکی در دماوند برای نخستین بار جهت کاهش سرقت/ کاهش ۲۶ درصدی سرقت در دماوند طی ۶ ماهه اول سال جاری/ امنیت هموطنان و همشهریان در منطقه خط قرمز پلیس است/ کشف صدها کیلوگرم انواع مواد مخدر از یافتن باندهای سازمان یافته در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از اجرای طرح پابند الکترونیکی در این شهرستان برای نخستین بار جهت کاهش سرقت و کاهش ۲۶ درصدی سرقت در دماوند طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سرهنگ ملکی در پیش از سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دو نعمت ناشناخته است که یکی امنیت و دیگری سلامت و پلیس شهرستان دماوند علاوه بر ایجاد امنیت، حفظ ارزش‌ها را نیز سرلوحه کار خود دارد و بدانید که پلیس با ناهنجاری ها و جرائم بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و تسلیم رسانه های معاند و دشمنان نخواهیم شد.

وی افزود: امنیت هموطنان و همشهریان در منطقه خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد نا امنی، شرارت، دزدی و تخلف و خدشه ای بر امنیت شهرستان وارد کند حتما برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان کرد: مردم نیز همچون بسیج مردمی در کنار پلیس بودند و همین امر موجب شد بیش از پیش امنیت در منطقه حفظ شود و از مردم می‌خواهیم با تعامل و حضور گرم خود ما را بیش از پیش یاری کنید.

ملکی ادامه داد: در بحث جرائم به ویژه سرقت در طول ۶ ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۶ درصد کاهش داشتیم و دستگیری باند سارقین همواره در دستور کار بوده و چندین بار دستگیر و شناسایی شدند و شکات نیز باعث ایجاد رضایت شد.

وی تصریح کرد: دستگیری چندین باند سارقین اماکن خصوصی و حتی تعقیب و گریز و شهادت فرزندان شما باعث شده با قوت برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: کشف انواع مواد مخدر و یافتن باندهای سازمان یافته و کشف صدها کیلوگرم که به صورت گذری از این منطقه تردد می‌کردند.

*۶۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط پلیس در دماوند کشف شده است/ تشدید اجرای طرح شناسایی و دستگیری خورده فروش‌های مواد مخدر

ملکی ادامه داد: ۶۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و طرح شناسایی و دستگیری خورده فروش‌های مواد مخدر نیز در دستور کار بود.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در منطقه پابند الکترونیکی ایجاد کردیم که سابقه سرقت داشتند و با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: ۳۸ هزار و ۷۵۴ تماس به سامانه تلفنی ۱۱۰ اعلام شد که ۳۰ هزار و ۹۲۸ مورد عملیاتی شدند.

ملکی در پایان گفت: دیگر خدمات این نهاد صدور گواهی نامه، گذرنامه و خدمات اربعین حسینی به ۴ هزار و ۷۹۳ مورد و کشف کالای قاچاق از دیگر اقدامات بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا