اجرای طرح جهادی جمع‌آوری انشعابات گاز غیرمجاز در شهرستان دماوند/ تاکنون ۱۱۲ فقره انشعاب گاز غیرمجاز در شهرستان دماوند به‌صورت کاملاً غیراستاندارد و غیرایمن جمع‌آوری شده است

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از اجرای طرح جهادی جمع‌آوری انشعابات گاز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۲ فقره انشعاب گاز غیرمجاز در شهرستان دماوند به‌صورت کاملاً غیراستاندارد و غیرایمن جمع‌آوری شده است.

محمد گودرزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: پیرو مصوبات کارگروه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز و وظیفه ای که به گردن شرکت گاز شهرستان دماوند است و همچنین پیرو پیگیری هایی که از مدیریت گاز استان تهران در خصوص جمع آوری انشعابات گاز غیرمجاز به شهرستان دماوند اعلام شده با گروه های امدادی و پیمانکارانی که داشتیم و همچنین گزارش های مردمی، اقدام به این کار جهادی کردیم.

وی افزود: تاکنون ۱۱۲ مورد انشعاب غیرمجاز که به‌صورت کاملاً غیر استاندارد و غیرایمن و حتی از خط فشار قوی به‌صورت غیرمجاز انشعاب گرفته بودند، جمع‌آوری شد و همچنین پرونده قضایی تشکیل و پرونده ها به دادگاه معرفی می شوند.

این مقام مسئول گفت: ضمن تشکر از مردم شهرستان و روستاهای اطراف که همکاری های خوبی داشتند، مجدد خواهش می‌کنیم که با اینگونه اقدامات، به جان و مال خود آسیب نزنند چراکه علاوه بر آسیب به خود، آسیب به همسایگان است و اگر کسی نیز برای شما این کار را انجام می دهد بدانید که غیرمجاز است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند گفت: شهروندان همچون گذشته گزارشات خود را با شماره تلفن ۱۹۴ اعلام کنند و مطمئن باشند که هر گزارش قطعا با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا