آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند/ احمد یزدانی به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان دماوند معرفی شد

احمد یزدانی به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان دماوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشست تبیینی و هم‌اندیشی ورزشکاران همراه با تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محاسن‌پور معاونت‌ توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فرهادلو مشاور مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان تهران، یوزباشی عضو شورای اسلامی شهر آبسرد، حاجی عضو شورای اسلامی شهر دماوند، جمعی از رؤساي هیات‌های ورزشی و ورزشکاران حضور داشتند.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران احمد یزدانی به سمت سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند منصوب و معرفی شد.

همچنین از زحمات دو ساله افشین هادی چگینی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

شایان به ذکر است افشين هادی چگینی به‌عنوان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی انتخاب شده است.

* ساماندهی فضای ورزشی شهرستان دماوند جهت استقبال بیشتر ورزشکاران/ با هدف تحقق مطالبات ورزشکاران شهرستان دماوند، گام‌های مثبتی برداشته شود

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در مراسم در جمع ورزشکاران شهرستان دماوند اظهار داشت: در دیدارهایی که با ورزشکاران داشتیم تمامی دوستان به کمال ادب و احترام اذعان نظر داشتند و با تلاش‌های جناب آقای دکتر چگینی و دعای خیر دوستان موفق به کسب عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در کشور شد که برای ما افتخار بزرگی است که می‌تواند به ورزش شهرستان دماوند کمک بزرگی کند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: مدت‌ها بود در دولت‌های گذشته ورزش در شهرستان دماوند خاک می‌خورد و هیچ اقدام مهمی برداشته نشده بود؛ ورزشکاران انتظار دارند که وضعیت رو به رشد را شاهد باشیم و بیشتر از گذشته به شهرستان نگاه ویژه شود تا در تحقق مطالبات ورزشکاران گام‌های مثبتی برداشته شود.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه باید فضا مهیا باشد تا ورزشکار از فضای ورزشی استقبال نماید، با اشاره به اقدامات صورت گرفته، گفت: این اقدامات کافی نبوده و در آغاز کار دولت با یک خرابه‌ای رو به‌رو بوده‌ایم که با اقدامات صورت گرفته توانستیم فقط موجب ساماندهی به ورزشگاه‌های این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا