آیین اختتامیه مسابقات فوتبال جام شهدای روستای دهنار شهرستان دماوند/ معرفی تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان در دو رده جوانان و پیشکسوتان

مسابقات فوتبال جام شهدای روستای دهنار شهرستان دماوند با معرفی تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان در دو رده جوانان و پیشکسوتان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، آیین اختتامیه مسابقات فوتبال جام شهدای روستای دهنار زیبا با حضور خانواده معظم شهدا، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، شاهبندی ریاست هیئت فوتبال شهرستان دماوند و جمعی از روسای هیئت‌ها و پیشکسوتان ورزشی، برخی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای محور دلیچایی و آحاد مردم برگزار شد.

گفتنی است در رده جوانان، ۷ تیم در ۱ گروه با هم به رقابت پرداختند که در فینال این مسابقات، تیم شهید نصیری با غلبه بر حریف خود تیم سپهر توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

همچنین در رده پیشکسوتان که با شرکت ۴ تیم برگزار گردید، تیم پیشکسوتان میان محله شهید نصیری با برد بر تیم پیشکسوتان شمس به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان، طی مراسمی از تیم‌های اول تا سوم رده جوانان و در رده پیشکسوتان از چهار تیم شرکت کننده با اهدای کاپ، مدال و جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا