آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تا ۴۸ ساعت آینده/ شهروندان به هشدارهای هواشناسی توجه کنند

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان تهران و پیش‌بینی سازمان هواشناسی، تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، از امروز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ تا ۴۸ ساعت آینده در آماده باش کامل قرار دارند.

️ به گزارش پایگاه خبری تارود، رضاطاهرخانی در خصوص هشدار طوفان، رگبار، رعد و برق و سیل در استان تهران از جمله شهرستان دماوند طی ۴۸ ساعت آینده گفت: اطلاع رسانی در جهت جلوگیری از صعود به ارتفاعات، جلوگیری از اتراق شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه ها، احتیاط رانندگان و مسافران در مسیرهای عبوری، کوهستانی و پر تردد شهرستان از جمله محورهای هراز و فیروزکوه، عدم پارک خودروها در معابر پر خطر و حاشیه رودخانه‌ها و… از موضوعاتی است که باید مدنظر ستاد مدیریت بحران و‌شهروندان عزیز قرار بگیرد.

طاهرخانی اظهار داشت: مدیریت شهری در هر پنج شهر شهرستان و روستاها، ایمن‌سازی داربست‌ها، پاک سازی و لایروبی جوی‌ها و انهار را سریعا در دستور کار قرار دهند‌.

وی گفت: جهاد کشاورزی تمهیدات لازم در خصوص اطلاع‌رسانی و مدیریت عشایر و دام‌ها را مدنظر قرار دهد تا با بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، مشکلی در این خصوص رخ ندهد.

فرماندار دماوند افزود: ‌استقرار تجهیزات در نقاط حادثه‌خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش‌بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد تا شاهد کمترین خسارت احتمالی در ۴۸ ساعت پیش رو باشیم.

طاهرخانی در پایان گفت: اطلاع رسانی جهت آگاه سازی شهروندان از وقوع احتمالی سیل و سیلاب در سطح شهرستان از سوی تمامی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به خوبی انجام و شهروندان عزیز ضمن توجه به هشدارها، همکاری لازم را با عوامل ستاد مدیریت بحران داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا