آغاز گلباران مزار شهدا و رزمایش دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در دماوند به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم گلباران مزار مطهر شهدا و رزمایش دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با حضور گسترده مسئولین شهرستان دماوند در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) شلمبه شهر دماوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم، دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، حسین‌پور، بخشدار مرکزی دماوند، حاجی رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، رضایی مهر شهردار دماوند، مهرابی نائب رئیس شورای اسلامی شهر دماوند، صفری شهردار رودهن، حسینی مسئول دفتر نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، زعفرانی مشاور امور بانوان فرمانداری دماوند، نورمحمدی مدیر حوزه هنری شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام کریمانی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌ها، فرماندهان حوزه‌های بسیج، بسیجیان و …. حضور داشتند.

این مراسم در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر و تجدید عهد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ترتیب داده شده است.

در این برنامه، کلیه مسئولین شهرستان دماوند، با حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهید، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان را گرامی خواهند داشت.

این مراسم فرصتی خواهد بود تا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از صبر و فداکاری خانواده‌های آنان نیز تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا