به همت واحد فضای سبز شهرداری انجام شد؛

آغاز کاشت گل‌های فصلی در میادین و بلوارهای شهر دماوند

شهرداری دماوند در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و به منظور زیباسازی و ارتقای فضای سبز شهری، اقدام به کاشت گل‌های فصلی در میادین و بلوارهای اصلی شهر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، آرمین براتی، سرپرست اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند در این زمینه گفت: کاشت گل‌های فصلی نه تنها باعث افزایش زیبایی بصری شهر می‌شود، بلکه نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای شهری و ارتقای سلامت روانی شهروندان دارد.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان واحد فضای سبز، توانسته‌ایم میادین و بلوارهای اصلی شهر را با انواع گل‌های فصلی زیبا و متنوع تزئین کنیم.

سرپرست اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند تصریح کرد: در این طرح از گونه‌های مختلف گل‌های تابستانی استفاده شده است که با رنگ‌ها و عطرهای متنوع خود، جلوه‌ای خاص به فضای شهری بخشیده‌اند.

براتی ادامه داد: این اقدام در راستای برنامه‌های شهرداری دماوند برای توسعه فضای سبز و افزایش رضایت شهروندان انجام شده و ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا در حفظ و نگهداری این گل‌ها همکاری کرده و از هر گونه آسیب رساندن به این فضاهای زیبا خودداری کنند.

سرپرست اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند اضافه کرد: انتظار می‌رود که با اجرای این طرح، فضای شهری دماوند در تابستان امسال به محیطی جذاب‌تر و شاداب‌تر برای همه تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا