آغاز بکار روز بازار با فعالیت ١٠٠ غرفه در شهر رودهن/ میدان میوه و تره‌بار روز بازار شهر رودهن طی هفته آتی فعالیت خود را آغاز می‌کند

روز بازار شهر رودهن در محوطه پارک پرچم آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در جریان روند نخستین روز کاری این مرکز بختیاری دادستان و رئیس دادگستری بخش رودهن، امیری بخشدار رودهن، فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان، میرزاکریمی معاون تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند بازدید میدانی داشتند و کسبه و شهروندان رضایت خود را نسبت به راه‌اندازی روز بازار شهر رودهن اعلام کردند.

طی بازدید میدانی مسئولان مقرر شد، هفته آینده میدان میوه و تره بار در این روز بازار مستقر شود.

این روز بازار در انتهای شهر رودهن ، محوطه پارک پرچم جهت رفاه حال شهروندان دایر شده است.

 استقبال خوب شهروندان رودهنی از برپایی روز بازار

حجت فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: در اجرای ماده ۸۵ قانون نظام صنفی، مبنی بر ایجاد روز بازارهای جمعی، جلسه‌ای را خدمت مسئولان محترم بخش رودهن داشتیم و با توجه به اینکه شهر رودهن از داشتن چنین بازاری محروم بود، مطالبات مردم نیز دایر بر ایجاد روز بازار منعکس شده بود.

وی افزود: مقرر شد در یکی از محل‌های مناسب شهر رودهن، این روز بازار را دایر کنیم وه با بازگشایی روز اول با استقبال خوبی همراه بود و انشالله انواع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در این روز بازارها عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان دماوند گفت: این روز بازارها برای هم حوزه توان دوستانی که کار و یا محصولی را تولید می‌کنند و یا محصولات کشاورزی و یا پروتئینی تولید می‌شود، در این روز بازارها عرضه می کنند.

فضلعلی گفت: حوزه نظارتی بر روز بازار از اداره صمت، سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر نهادها به صورت مستمر نظارت خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. هشت ماه به ما می گن پروندمون تو مرحله صدور رای هست ولی رای نمی دن. پیگیری می کنیم هم می گن شاید ده روز دیگه بیاد شاید دو سال دیگه . به قرآن ما گرفتاریم . یه رای بدید راحت بشیم . به قران مردم گناه دارن نکنید این کارا رو . به جای بازارچه به فکر پرونده ها زیادی که تو دادگاه تلنبار شده باشید. امیدوارم اون که کوتاهی می کنه خودش گرفتار بشه تو اینجوری وقت مردم رو تلف نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا