۵ هزار واحد مسکونی فرسوده در دماوند به نوسازی و بازسازی نیاز دارد/ برای صدور جواز خانه‌های روستایی فرسوده توسط دهیاری‌ها تخفیف داده می‌شود

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: ۵ هزار واحد مسکونی فرسوده در دماوند به نوسازی و بازسازی نیاز دارند، گفت: برای صدور جواز خانه‌های روستایی فرسوده توسط دهیاری‌ها تخفیف داده می‌شود.

کوشان امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در شهرستان دماوند تعداد خانه‌های روستایی ۷ هزار واحد سرشماری شده که ۵ هزار واحد از آنها نیاز به نوسازی و بازسازی دارند زیرا حدود ۶۳ درصد از آنها کاملاً فرسوده هستند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص دادن اعتبار محدودیتی ندارد و روستاییان می‌تواند مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده و نسبت به اخذ جواز اقدام کنند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: صدور جواز برای خانه‌های روستایی فرسوده توسط دهیاری‌ها تخفیف داده می‌شود که روستائیان می‌توانند از آن استفاده کرده و خانه‌های خود را بازسازی کنند.

امیراحمدی ادامه داد: درخواست ما این است که از آنجایی که تسهیلات بانک مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ شد، این کار تسریع شود و از آنجایی که هزینه‌های ساخت در روستاها بالا می‌باشد نیاز است که میزان تسهیلات نیز بیشتر شوند.

وی بیان داشت: مساله این است که روستاییان کسی را ندارند که در بانک‌ها نسبت به ضامن شدن اقدام کند لذا درخواست دیگر ما این است که قبول سفته به صورت زنجیره‌ای برای اهالی روستایی تسهیل شود تا بتوانند ساخت و ساز خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا