رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

۵۰ درصد از کادر بهداشت و درمان شهرستان دماوند درگیر و مبتلا به بیماری کرونا شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: حدود ۵۰ درصد از کادر بهداشت و درمان شهرستان دماوند درگیر و مبتلا به بیماری کرونا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خیرخواه در مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان دماوند اظهار داشت: یک سال از شیوع بیماری کرونا به سختی گذشت و شهرستان دماوند نیز همچون سراسر کشور از این ویروس منحوس صدمات بسیاری خورد.

وی افزود: کادر بهداشتی شبکه بهداشت و درمان درمقابله با این بیماری شبانه روز تلاش کردند و حدود 50 درصد از آنها درگیر و مبتلا شدند اما علیرغم محدودیت‌ها همه در خط اول مبارزه با ویروس مبارزه کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: در این راستا تلاش شد که خدمات بهداشتی مناسبی به شهرستان ارائه شود،‌ مراجعین به بیمارستان و بستری‌ها آمار بالایی را به خود اختصاص داده‌اند و هر روز شاهد افزایش بار مراجعین به بیمارستان هستیم.

حسن خیرخواه ادامه داد: کار پرسنل بهداشتی بسیار سخت شده است و با وجود محدودیت‌ها ناچاریم خدمات را به بیماران ارائه دهیم، در سطح شهرستان دماوند همه مراکز بهداشتی درمانی وبیمارستان فعالانه تلاش می‌کنند تا در گام اول از شیوع این بیماری پیشگیری کنند و در صورت ابتلا درمان را انجام دهند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طبق آمارها تعداد بسیار زیادی از مبتلایان به کرونا با تلاش کادر درمان در همین بیمارستان درمان شده‌اند، اما بیمارانی را نیز از دست دادیم که اغلب دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر پیشگیری‌ها سختگیرانه‌تر شده است و مبارزه با بیماری به مرحله جدیدی راه پیدا کرده است، پیگیری و مراقبت بیماران مبتلا، اطلاع رسانی در سطح شهر در خصوص استفاده از ماسک و رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر دماوند نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: امید است بتوانیم با پیشگیری و مراقبت جدی بار بیماری را در این شهرستان کاهش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا