رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

۴۱ مورد بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند/ تهیه داروی خارج از پروتکل‌های کرونا بر عهده بیمارستان نیست

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان اینکه ۴۱ مورد بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند، گفت: تهیه داروی خارج از پروتکل‌های کرونا بر عهده بیمارستان نیست.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مسعود مسلمی فرد در بیست‌ویکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دماوند اظهار داشت: ما در ابتدای بحران کرونا شرایط سختی داشتیم و تنها تعداد ۱۰ کپسول اکسیژن موجود بود که با مساعدت فرماندار دماوند در خصوص تجهیزات و امکانات درمانی، در حال حاضر ۱۳۵ کپسول اکسیژن داریم و دستگاه اکسیژن ساز جدید نیز در بیمارستان سوم شعبان دماوند نصب شده است.

وی افزود: در خصوص داروهای بیماران کرونایی، ما آنچه که در پروتکل وزارت بهداشت مشخص شده در بیمارستان تهیه می‌کنیم، اما برخی از موارد، داروی خارج از پروتکل های مذکور است که تهیه آن بر عهده بیمارستان نیست.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا، ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند از نظر بستری بیماران تکمیل است، در حال حاضر با وجود بیماران عادی در سایر بخش ها، علاوه بر ۳ مورد بیمار در بخش اورژانس، ۴۱ مورد بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند.

مسلمی فرد ادامه داد: همراهی و کمک های مردمی و درایت و مساعدت به‌هنگام فرماندار دماوند همواره موجب تسهیل شرایط شده است؛ در حال حاضر بحث پیشگیری باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: طرح همراه بیماران در خصوص طرح شهید سلیمانی، موثر بود که در صورت راه‌اندازی مجدد آن در بیمارستان، شاهد افزایش کیفیت خدمات خواهیم بود.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: درخواست ما از مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حد توان قرنطینه خانگی است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان دماوند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا