رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

۲ واحد صنعتی راکد در دماوند به چرخه تولید بازگشت/ امکان اشتغال برای ۵۰ نفر فراهم شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از بازگشت ۲ واحد صنعتی راکد در شهرستان دماوند به چرخه تولید بازگشت و فراهم شدن اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: براساس وظایف ذاتی و با پیگیری‌‌های مکرر انجام شده، ۲ واحد صنعتی راکد در شهرستان دماوند به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: در سال‌های گذشته یک واحد صنعتی در منطقه مبارک‌آباد آبعلی اقدام به تولید گازکربنیک می‌نمود که با بازسازی ساختمان و تجهیز خط تولید این واحد صنعتی، به مرحله تولید آب‌معدنی بسته‌بندی شده رسیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: در رابطه با این موضوع پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد که حداقل ۲۵ الی ۳۰ اشتغال جدید به همراه دارد.

آقاجان احمدی عنوان کرد: لازم به ذکر است افزایش خط تولید نوشابه نیز در همین کارخانه از برنامه‌های آتی در طرح توسعه مدنظر می‌باشد.

وی تصریح کرد: علاوه‌بر این واحد صنعتی کیامنفرد در رودهن جزء واحدهای راکد بوده و مجوز آن مشمول ابطال می‌شد که در این رابطه با پیگیری‌های مکرر در طرح فعالسازی مجدد واحدهای راکد، با نتیجه مثبت همراه بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: برای این واحد صنعتی حتی بجای پروانه بهره‌برداری مفقود شده نیز المثنی صادر گردید و این واحد صنعتی قابلیت بکارگیری حداقل ۲۰ نیروی شاغل را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا