شهردار آبعلی:

یک‌طرفه شدن جاده هراز از محور مبارک‌آباد به پیست اسکی آبعلی انتقال داده شود/ امدادرسانی و ارائه خدمات در اثر یک‌طرفه شدن محور هراز کاملاً مختل می‌شود

شهردار آبعلی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن جاده هراز از محور مبارک‌آباد به پیست اسکی آبعلی انتقال داده شود، گفت: امدادرسانی و ارائه خدمات در اثر یک‌طرفه شدن محور هراز کاملاً مختل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد شریف آهی در نشست مشترک شورای ترافیک استان تهران و شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: یک طرفه شدن جاده هراز داستان طولانی دارد که از سنوات گذشته کارشناسان، شهرداران، شوراهای شهر و از مردم روستایی تا شهری با این معضل مواجه بوده‌اند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دارم یک‌طرفه شدن مسیر از محور مبارک‌آباد به پیست اسکی انتقال داده شود.

شریف آهی گفت: امدادرسانی و ارائه خدمات در اثر یک‌طرفه شدن این محور کاملاً مختل می‌شود، اهالی هزار دشت، مبارک‌آباد و پیست اسکی دچار مشکل شده و حتی به همین دلیل با خسارات جانی بسیاری مواجه شده‌ایم.

شهردار آبعلی بیان داشت: به دلیل معضل ترافیک در این محور تاکنون یک جوان با نیش زنبور فوت شده، در هزار دشت شاهد آتش‌سوزی و از بین رفتن تمامی اموال فرد خسارت دیده بوده و در پیست اسکی و آبعلی نیز شاهد سوختن یک دستگاه پراید و اتوبوس بوده‌ایم که متأسفانه نتوانسته‌ایم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

*پارک کردن کامیون‌ها در داخل شهر آبعلی نارضایتی اهالی را به همراه داشته است

وی به پارک کردن کامیون‌ها در داخل شهر اشاره کرد و گفت: این مسئله نیز معضلات خاص خود را دارد از قبیل درگیری‌های مردم با عوامل اجرایی، رانندگان و نارضایتی اهالی مناطق مذکور، خواهشمندم به این موارد توجه ویژه شود چرا که خواسته شهروندان نیز به حق می‌باشد.

آهی در خاتمه در رابطه با حل این مسئله پیشنهاد داد: همانطور که عنوان شد انتقال مسیر تردد از مبارک‌آباد به پیست اسکی یکی از راه حل‌های این مسئله می‌باشد چرا که در منطقه پیست خدمات‌رسانی بهتری می‌توان ارائه کرد و مسیر آن دارای دوربرگردان می‌باشد و تابلوهای راهنمایی رانندگی نیز در طول آن نصب و به تمامی تعهداتی که در جلسات قبل مصوب شده عمل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا