رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند:

توزیع تاکنون بیش از 100 تن گوشت مرغ به قمیت دولتی در بازار دماوند/ اخذ مجوز عرضه مستقیم گوشت مرغ از محل کشتارگاه زران دماوند به نرخ دولتی

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند از توزیع تاکنون بیش از 100 تن گوشت مرغ تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: مجوز عرضه مستقیم گوشت مرغ از محل کشتارگاه زران دماوند به نرخ دولتی اخذ شده است.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی قبلی و نشست با مدیریت کشتارگاه زران به همراه هماهنگی به عمل آمده با پشتیبانی امور دام و معاونت بازرگانی و تنظیم بازار صنعت معدن تهران، مجوز عرضه مستقیم گوشت مرغ از محل کشتارگاه زران با قیمت 11 هزار و 500 تومان داده شد.

وی افزود: تلاش بر این است این روند توزیع به صورت روزانه و مستمر انجام شود و تاکنون 100 تن گوشت مرغ تنظیم بازار توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: امیدواریم با سیاست‌گذاری جدید شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ در شهرستان دماوند باشیم.

احمدی گفت: همچنین امروز نظارت‌بر نسبت به جذب و توزیع 11 تن گوشت مرغ تنظیم بازار توسط دستگاه‌های نظارتی جهت کاهش قیمت گوشت مرغ و گوساله انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا