فرماندار شهرستان دماوند:

گرفتاری بیش از ۲۰ خودرو به علت ریزش کوه و انسداد مسیر دریاچه تار دماوند/ میانگین خسارت‌ها به باغداران شهرستان دماوند تقریباً ۴۵ درصد تخمین زده شد

فرماندار شهرستان دماوند از گرفتاری بیش از ۲۰ خودرو به علت ریزش کوه و انسداد مسیر دریاچه تار خبر داد و گفت: میانگین خسارت‌ها به باغداران شهرستان دماوند تقریباً ۴۵ درصد تخمین زده شد.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در خصوص بارش‌های اخیر ۲۴ ساعت گذشته، ۸ روستای شهرستان دماوند به علت ریزش کوه و طغیان رودخانه‌ها دچار مشکلات رفت و آمدشدند.

وی افزود: در این زمینه، بارندگی‌ها در برخی ازروستاها شدت بیشتری داشت و حتی معابر داخلی خود روستا نیز برای عبور و مرور دچار مشکل شده و با گل و لای بسیار زیادی که در داخل معابر اصلی روستاها ورود کرده بود، هیچ رفت و آمدی امکان‌ پذیر نبود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با کمک و تلاش عوامل راهداری، شهرداری، مردم روستاها و دهیاری‌ها و نیز با هماهنگی با هماهنگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند مشکلات کمتر شد.

حیدری بیان کرد: در حال حاضر، هیچ مشکلی برای رفت و آمد در سطح روستاهای شهرستان دماوند وجود ندارد.

وی گفت: در کنار این روستاها، مسیر دریاچه تار که بیش از ۲۰ خودرو به علت ریزش کوه و انسداد مسیر گرفتار شده بودند، باتلاش عوامل ستاد مدیریت بحران و شهرداری دماوند مسیر بازگشایی شد و هیچ‌گونه خسارت مالی و شدیدی نداشتیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین بارش‌های اخیر باعث شد که به برخی باغات نزدیک ۷۰ درصد، برخی دیگر ۴۰ درصد و تعدادی ۱۵تا ۲۰درصد و به طور میانگین ۴۵ درصدخسارت وارد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا