اختصاص درآمد کنسرت اردیبهشت ماه گروه همنوازان شمس به سیل زدگان جنوب کشور

درآمد کنسرت اردیبهشت‌ماه گروه همنوازان شمس به سیل‌زدگان جنوب کشور اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عصر امروز طی نشستی در دفتر موکب امام حسن مجتبی (ع) درامد حاصل از کنسرت موسیقی همنوازان شمس که در تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن سینما پرستوی دماوند برگزار شده بود به حساب موکب امام حسن مجتبی (ع) دماوند واریز شد تا پس از هماهنگی لازم در مناطق سیل زده جنوب کشور هزینه شود.

آریا روایتی، سرپرست گروه همنوازان شمس در حاشیه این نشست اظهار کرد: درپی وقوع سیلاب ابتدای سال جاری که زندگی هموطنان عزیزمان در مناطق شمال، غرب و جنوب کشور را تحت تأثیر قرارداد و باعث ایجاد خسارات جانی و مالی فراوانی گردید، گروه موسیقی همنوازان شمس دماوند نیز همراه با سیل خروشان همدلی و کمک در سراسر میهن، تصمیم به برگزاری کنسرت موسیقی در جهت کمک به هموطنان عزیز در این مناطق گرفت.

وی افزود: بحمدالله برنامه در تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه با حضور و استقبال بسیار خوب مردم هنردوست فرهنگ مدار و خونگرم شهرستان مواجه شد.

سرپرست گروه همنوازان شمس در ادامه گفت: طی رایزنی با ریاست وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگ کننده فعالیت‌های موکب امام حسن مجتبی (ع) شهرستان، عواید حاصل از کنسرت در جهت تأمین اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده جنوب کشور در اختیار این موکب قرار گرفت.

روایتی عنوان کرد: اعضاء گروه موسیقی همنوازان شمس طی یکسال فعالیت حرفه‌ای خود مفتخر به اجرای چندین برنامه خیریه در سطح استان تهران هستند و در این راستان اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا