کم کاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی ورودی مشا از سمت پیست آبعلی

کم کاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی برف ورودی مشا از سمت پیست آبعلی منجر به ایجاد ترافیک سنگین شد.

عادل مصدقی، معاون راهداری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با توجه به سامانه‌های بارشی در شب گذشته از غرب استان به شکل باران شروع شد و در ساعت ۲۲:۳۰ در ارتفاعات شمال و شمال شرق به شکل برف درآمد.

وی افزود: این برف ادامه‌دار بود و با شدت آن تا ساعت ۵ صبح در ارتفاعات هراز محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم، دلیچایی حوزه دماوند، امین‌آباد و گدوک حوزه فیروزکوه و امامزاده داود حوزه تهران و لواسانات، فشم و دیزین در حوزه شمیرانات به تناوب بارش‌ها ادامه داشت.

 معاون راهداری استان تهران گفت: با توجه فعال بودن سامانه‌های بارش‌زا اکیپ‌های راهداری با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه قبل از شروع بارش اقدامات برف روبی و نمک پاشی در سطح ۵۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش را و میزان مصرفی ۴۰۰ تن شن و نمک را انجام دادند.

مصدقی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌‌های بی‌وقفه راهداران استان کلیه جاده‌های استان تهران باز است و تردد ایمن و روان برقرار است.

وی گفت: تصویر مربوط از عدم پاکسازی برف جاده مربوط به ورودی مشا در حوزه شهری شهرداری دماوند می‌باشد که در دو سال گذشته طی تفاهم نامه‌ای تحویل آنها گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا