در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با مسئولان شهرستان دماوند مطرح شد؛

کمبود ۸ باب کتابخانه در دماوند/ تکمیل کتابخانه خیر ساز در دماوند نیازمند تخصیص اعتبار و تأیید نقشه است/ تحویل کتابخانه خیر ساز جهت روند ساخت به شهرداری دماوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با هدف تسریع در روند ساخت کتابخانه خیر سازدماوند با مسئولان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این دیدار با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و شهردار دماوند، رئیس اداره راه و شهرسازی شرق استان تهران، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دفتر فرماندار شهرستان دماوند صورت گرفت.

علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران ضمن تقدیر از عنایت ویژه فرماندار نسبت به وضعیت کتابخانه‌های عمومی، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت و همکاری مدیران و مسئولان مربوطه شاهد رفع مسائل موجود در ساخت کتابخانه خیر ساز در دماوند باشیم.

وی کمبود فضای کتابخانه‌ای را یکی از مسائل و مشکلات عمده پیش روی کتابخانه‌های عمومی شهرستان برشمرد و اظهار داشت: بر اساس سند چشم‌انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شهرستان دماوند ۸ باب کتابخانه مورد نیاز است که در حال حاضر تنها ۴ باب کتابخانه در شهرستان به ارائه خدمت می‌پردازند؛ تکمیل و بهره‌برداری کتابخانه خیر ساز در گرو تخصیص اعتبار مربوطه و تأیید نقشه کتابخانه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در این دیدار از دغدغه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان تشکر کرد و بر پیگیری و رفع موانع و کاستی‌های موجود در پروژه نیمه کاره کتابخانه خیر ساز دماوند تأکید کرد.

وی بیان کرد: پیرو مصوبات جلسه شورای توسعه استان در خصوص پروژه کتابخانه خیر ساز شهرستان، در سال جدید تأمین اعتبار مربوطه از سوی شهرداری صورت گرفته و پس از تحویل این پروژه تلاش می‌کنیم با انجام پیگیری‌های لازم، این کتابخانه تکمیل و تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شود.

در پایان این دیدار مقرر شد نقشه کتابخانه از خیر کتابخانه ساز شهرستان تحویل گرفته شود و پس از تأیید نقشه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت ساخت تحویل شهرداری دماوند گردد.

کمبود ۸ باب کتابخانه در دماوند (1) کمبود ۸ باب کتابخانه در دماوند (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا