بخشدار رودهن خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 38 پروژه در بخش رودهن به مناسبت هفته دولت سال جاری

بخشدار رودهن از افتتاح و کلنگ‌زنی 38 پروژه شهری و روستایی در بخش رودهن به مناسبت هفته دولت سال 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری در نشست شورای اداری بخش رودهن با حضور فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش رودهن در هفته دولت اظهار کرد: امسال شاهد افتتاح 38 پروژه در قالب بیش از 31 میلیارد تومان در این بخش خواهیم بود.

وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح ادارات در بخش رودهن به تفکیک، شامل 9 میلیارد تومان به جهت پروژه‌های شهرداری، سه میلیارد تومان پروژه‌های آموزش و پرورش، 1.5 میلیارد تومان پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و 4.5 میلیارد تومان در خصوص پروژه‌های دهیاری‌ها خواهد بود.

بخشدار رودهن ادامه داد: همچنین در این خصوص، اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به جهت اصلاح شبکه‌های برق و 9 میلیارد تومان به جهت افتتاح سردخانه در مهرآباد هزینه شده است.

ذوالفقاری گفت: باتوجه به اهمیت بحث رونق تولید، بیش از 6 نشست از ابتدای سال جاری تاکنون در محل واحدهای تولیدی و بخشداری رودهن، در جهت بررسی مشکلات این واحدها برگزار شد.

وی بیان کرد: در خصوص تعهد بخش رودهن در راستای ستاد عتبات عالیات، با وجود مشکلات اقتصادی به تعهد خود عمل کرده و بالغ بر 100 میلیون تومان در این راستا پرداخت شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا