کلنگ‌زنی ساخت بنای موقوفه حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) برای زوج‌های جوان در شهر کیلان

در مراسمی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساخت بنای موقوفه حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) برای زوج‌های جوان با همت واقفان حاج عباس درویش‌حمزه و حاجیه خانم درویش‌حمزه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم، امام جماعت شهر کیلان، خیران و واقفان، سرپرست شهرداری کیلان، اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، مشاور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند، معاون آموزشی دانشگاه مرکزی آزاد اسلامی، فرماندهان کلانتری و بسیج شهر کیلان و جمعی از فرهیختگان و معتمدان محلی حضور داشتند.

این بنا در ۱۳ واحد احداث خواهد شد که ۱۱ واحد در اختیار نوعروسان، دو واحد در اختیار علما و فرهیختگان و یک واحد در اختیار واقفان قرار خواهد گرفت.

همچنین در این بنا، فضای کارگاهی برای فعالیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان و حوزه‌های نوآوری اجتماعی با استفاده و به کارگیری جوانان بومی شهر کیلان در نظر گرفته شده است.

*زمینه انفاق در شهر کیلان فراهم شده است

علی کاظمی سرپرست شهرداری کیلان در این مراسم اظهار داشت: بسیار خرسندم از اینکه امروز بعد از گذشت سال‌ها، شاهد اقدامی خداپسندانه که نماد فرهنگ و انفاق را به تصویر می‌کشد در شهر کیلان هستیم.

وی افزود: امیدواریم که این اقدام حرکت خداپسندانه الگویی برای سایران باشد و در آینده نه چندان دور، شاهد افزایش اینگونه اتفاقات زیبا و خداپسندانه باشیم.

سرپرست شهرداری کیلان گفت: زمینه انفاق در شهر کیلان فراهم شده است؛افراد واقف با بستر امنی که برای این کار به وجود می‌آورند، باعث می‌شود افراد خیر با آرامش اطمینان خاطر و آسودگی بیشتر پا به عرصه بگذارند.

کاظمی بیان کرد: تلاش می‌کنیم که ما نیز در شهرداری کیلان با نظر و مساعدت شورای اسلامی شهر بتوانیم در انجام امور مربوط به این امر خداپسندانه سهمی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی در راستای توسعه و آبادانی کیلان و متعاقب آن ایران اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا