رئیس حوزه قضایی بخش رودهن خبر داد؛

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز از ویلایی در روستای چناران بخش رودهن

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز از ویلایی در روستای چناران خبر داد.

زیداله خدایاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: صبح امروز گزارشی از سوی پلیس اطلاعات امنیت دماوند مبنی بر وجود یک کارگاه بزرگ تهیه و توزیع مشروبات الکلی در منطقه چناران رودهن به دادگاه واصل شد که بلافاصله دستورات قضایی برای ورود و تفتیش این ویلا صادر شد.

وی افزود: پس از حصول اطمینان شخصا از محل بازدید کردم و مقادیر زیادی بیش از ۶۰ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز، باتعدادی مخازن بزرگ و دستگاههای تبخیر و استخر بزرگ جهت نگهداری مشروبات در محیطی بسیار آلوده و غیربهداشتی در آن کارگاه تهیه شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن گفت: براساس قرائن موجود قبلا نیز مقادیر زیادی مشروبات الکلی از کارگاه خارج و ظاهرا توزیع شده بود البته متهمین در محل کارگاه حضور نداشتند ولی دستور شناسایی و بازداشتشان صادر شد همچنین دستور تخلیه امحا پلمب کارکاه و ضبط آلات و ادوات جرم نیز صادر شد همچنین متخلفان دستگیر خواهند شد.

خدایاری تصریح کرد: البته به صاحبان املاک و ویلاها هشدار می‌دهیم که چنانچه مطلع شویم ویلا و املاک را در اختیار مجرمین جهت ارتکاب جرم قرار داده اند قطعا باآنان به عنوان معاون جرم برخورد شده و تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و املاکشان پلمب و توقیف خواهند شد همچنین برخورد قضایی سنگینی با آنان صورت میگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا