کاهش ۲۳ درصدی حوادث ناشی از کار شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از کاهش ۲۳ درصدی حوادث ناشی از کار این شهرستان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.

محمد امین خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: در ۱۲ ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته خوشبختانه ۲۳ درصد مجموع حوادث ناشی از کار کاهش داشته است که این مهم با همکاری کارفرمایان محترم در ایمن سازی و توجه به اخطارهای ایمنی صورت گرفته محقق شده است.

وی افزود: در سال جاری سعی کردیم حضور مستمر تر و بیشتری در خصوص گوشزد مسائل ایمنی در کارگاه های مشمول قانون کار داشته باشیم و بدین سبب 23 درصد مجموع حوادث ناشی از کار با کاهش روبرو شده است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: صیانت از نیروی کار همواره یکی از حوزه های کاری مهم و دغدغه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است و در دستور کار این اداره قرار دارد؛ به‌طور مثال در سال جاری به تفکیک بصورت نمونه در نقص عضو نیروی کار ۲۰۰ درصد کاهش، قطع عضو ۵۰ درصد کاهش، شکستگی ۵۶ درصد کاهش، سوختگی ۲۰۰ درصد افزایش و …. نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم که بطور میانگین جمعا ۲۳ درصد کاهش حوادث ناشی از کار بوقوع پیوسته است و بدین وسیله از کلیه کارفرمایان محترمی که مسائل ایمنی و سلامت نیروی کار را جدی قلمداد کرده و باعث کاهش حوادث شده اند تشکر و قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا