مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند:

کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران در دماوند مستقل می‌شود/ دوره‌های آموزش مداحی در رده سنی نوجوانان آینده‌ای نزدیک دایر خواهد شد

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند با بیان اینکه کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران در دماوند مستقل می‌شود، گفت: دوره‌های آموزش مداحی در رده سنی نوجوانان آینده‌ای نزدیک دایر خواهد شد.

حسنعلی نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با بیان اینکه امسال به علت شیوع کرونا انتخابات کانون مداحان شهرستان دماوند با تاخیر انجام شد، اظهار داشت: هفت نفر شامل فتاحی، افضلی، نوایی، فرج الهی، طاهری و حسام نوحی به عنوان شورا طبق اساسنامه انتخاب شدند.

وی افزود: حدود 200 نفر مداحان شهرستان دماوند را تشکیل می‌دهند، رودهن، کیلان و دیگر شهرها یک مجمع الذاکرین را شکل داده‌اند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود در مسجد جامع فعالیت می‌کنند.

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند گفت: فعالیت‌های مداحان اغلب در فضای مجازی است و با انتخابات خانه مداحان در تهران، تغییراتی در انتخابات صورت گرفت و فعالیت‌های آموزشی به خصوص در فضای مجازی در دستور کار آینده قرار گرفته است.

نوحی ادامه داد: چاپ کتاب مادحین صدسال اخیر از دیگر اقدامات است که زندگینامه و فعالیت و دستاوردهای مداحان پیشکسوت و دهه‌های مختلف در این کتاب گردآوری شده است.

وی تصریح کرد: در بخش خواهران نیز انتخابات برگزار خواهد شد و کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران مستقل می‌شود.

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند در خصوص فعالیت مداحان در رده‌های نوجوانان بیان کرد: در حال حاضر کرونا این فعالیت‌ها را محدود کرده است اما در برنامه های خود دوره‌های آموزش مداحی این رده مخصوصا برای نونهالان، همچنین دوره‌های صداسازی، معرفت، اخلاق و مقتل شناسی پیش بینی کرده‌ایم که در آینده دایر خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا