رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

شمار داوطلبان کاندیداتوری مجلس در دماوند و فیروزکوه به 16 تن رسید/ 6 نفر در سومین روز ثبت‌نام اعلام کاندیداتوری کردند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از ثبت‌نام 16 داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: 6 نفر در سومین روز ثبت‌نام در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اعلام کاندیداتوری کردند.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: طی سه روز گذشته، 16 داوطلب برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: ثبت‌نام پنج نفر از داوطلبان برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در فرمانداری دماوند و یک نفر در وزارت کشور بودیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: هر 6 داوطلب آقا هستند و تحصیلات ۵ داوطلبی که در فرمانداری دماوند ثبت‌نام کردند، فوق لیسانس است.

صفری بیان کرد: از این تعداد 5 داوطلب، یک نفر بین 61 تا 65 سال، سه نفر بین 46 تا 50، یک نفر بین 41 تا 45 سال سن داشتند.

وی ادامه داد: همچنین از تعداد افراد شرکت‌کننده، یک نفر فرهنگی، یک نفر بازنشسته، دو نفر کارمند و یک نفر دارای سایر شغل بودند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: از میان داوطلبان، یک نفر سابقه نمایندگی و دو نفر سابقه داوطلبی در ادوار گذشته را داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا