رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خبر داد؛

ثبت‌نام 10 داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه/ در دومین روز 5 نفر اعلام کاندیداتوری کردند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از ثبت‌نام 10 داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: در دومین روز ثبت‌نام پنج نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اعلام کاندیداتوری کردند.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: طی دو روز گذشته، 10 داوطلب برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: امروز شاهد ثبت‌نام پنج نفر از داوطلبان برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در فرمانداری دماوند بودیم.

 رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه  گفت: چهار نفر از داوطلبان آقا و یک نفر نیز خانم و سطح تحصیلات چهار نفر از داوطلبان فوق لیسانس و یک نفر حوزوی بود.

صفری گفت: از این تعداد، یک نفر بین 61 تا 65 سال، یک نفر بین 46 تا 50، یک نفر 36 تا 40 و دو نفر نیز بین 30 تا 35 سال سن داشتند.

وی تصریح کرد: از تعداد افراد شرکت‌کننده، دو نفر کارمند، یک نفر استاد دانشگاه و دو نفر نیز دارای شغل آزاد بودند و هیچ از افراد داوطلب سابقه نمایندگی و ثبت‌نام در ادوار گذشته را نداشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا