فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه:

کاربران انتخابات همیار و همکار ما در برگزاری انتخابات هستند/ انتخابات بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای پیش می‌رود

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه کاربران انتخابات همیار و همکار ما در برگزاری انتخابات هستند، گفت: انتخابات بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست آموزشی کاربران و سرکاربران کانون‌های انتخابات که در سالن فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که دولت اندیشیده شده است، به سمتی می‌رویم که انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

وی افزود: کاربران انتخابات همیار و همکار ما در برگزاری انتخابات هستند؛ همه کمیته‌ها اعم از پشتیبانی، بحران و امنیتی به دقت و طبق برنامه کار خود را پیش می‌برند و برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در حوزه فناوری نیاز به حساسیت و دقت ویژه‌ای دارد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان دماوند، ادارات، گروه‌های امنیتی و انتظامی در حالت آماده‌باش هستند و انتخابات بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای پیش می‌رود.

صفری بیان کرد: اتفاقات دوره‌های گذشته آسیب‌شناسی شده و در این راستا پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است؛ ما به دنبال ایرانی آباد، سربلند و مستقل هستیم و این امر در گرو تلاش همگانی است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه دغدغه‌ای در خصوص برگزاری انتخابات نداریم، اما قطعا همه موضوعات را پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا