در پی مجهز نبودن به تجهیزات ایمنی؛

چاه 18 متری در روستای زان شهر آبسرد جان یک فرد را گرفت+تصاویر

صبح امروز فردی به یک چاه 18 متری در روستای زان شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند سقوط کرد که متأسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با اعلام درخواست کمک از سوی آتش‌نشانی شهر آبسرد در ساعت 8 و 45 دقیقه امروز صبح مبنی‌تر نجات یک فرد سقوط شده به داخل چاهی در یکی از ویلاهای روستای زان، نیروی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام شدند.

در این عملیات نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند در قالب یک تیم 6 نفره به همراه تجهیزات مربوطه سریعاً به محل مورد نظر اعزام گردیدند.

پس از بررسی‌های صورت گفته در محل حادثه، عملیات رهاسازی با ورود داوطلبانه امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند به چاه 18 متری در این ویلا آغاز شد.

متأسفانه در این حادثه رخ داده در ساعت 8 و 30 دقیقه امروز صبح، فرد فوت شده به علت مجهز نبودن به تجهیزات ایمنی، جان خود را از دست داده است.

همچنین جسد فرد فوت شده پس از انجام اقدامات از چاه توسط امدادگران زحمتکش جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خارج و به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. زحمت کشیدید ولی دیر من خودم اونجا بودم اگه اجازه می دادید یکی از اقوام اون مرحوم میرفت تو چاه شاید الان به جای اینکه بگین جان خود را از دست داد ، خبر نجات يافتنشو اعلام میکردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا