نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

پیگیری ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دماوند و فیروزکوه

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس از ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و امام خمینی(ره) فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی‌نیکو درباره پیگیری‌های انجام‌شده در سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعی به فیروزکوه و دماوند اظهار داشت: در این سفر مواردی نظیر دستور پرداخت بدهی‌های تأمین اجتماعی به بیمارستان سوم شعبان و امام خمینی (ره) به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: پیگیری وصول مطالبات مراکز درمانی در دماوند، فیروزکوه رودهن طی هفته جاری و اختصاص وام قرض‌الحسنه سه میلیون تومانی به مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی دماوند، فیروزکوه و رودهن نیز تصویب شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار داشت: صدور دستور پیگیری برای ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و امام خمینی(ره) فیروزکوه توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

میرزایی‌نیکو از تصویب احداث درمانگاه مجهز از سوی سازمان‌ تامین اجتماعی با اختصاص زمین از طرف شهرداری رودهن خبر داد و گفت: این طرح امروز نیز پیگیری شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا