فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

آغاز رسمی پیش‌ فروش انشعاب فاضلاب در دماوند/ اجرای طرح فاضلاب باعث حفظ محیط‌ زیست و نگهداری از منابع آب شود

فرماندار شهرستان دماوند از آغاز رسمی پیش‌ فروش انشعاب فاضلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح فاضلاب باعث حفظ محیط‌ زیست و نگهداری از منابع آب شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در مراسم آغاز پیش‌فروش انشعاب فاضلاب شهرستان ضمن تقدیر از همه مسئولانی که در طراحی و اجرای این پروژه بزرگ شهرستانی تلاش نمدند اظهار داشت: این پروژه مهم جز با همراهی مسئولان کشوری، استانی و همراهی مدیران شهرستانی به اجرا درنمی‌آمد و امروز نیز باید همه تلاش کنیم تا این زحمات با اجرا و تکمیل پروژه در سطح شهرستان به بار نشیند.

وی افزود: در جلساتی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران داشتیم برخی از پروژه‌ها همچون فاضلاب، گردشگری، راه و زیرساخت‌های برق و آب را به‌عنوان سیاست‌های اصلی شهرستان دماوند اعلام کردیم که همگی باید برای اجرای آن‌وقت بگذارند تا شهرستان با تحولات اساسی درزمینهٔ زیرساختی روبه‌رو شود.

فرماندار شهرستان دماوند حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های یادشده را بالغ‌بر چند هزار میلیارد تومان برآورد کرد و بیان داشت: شهرستان دماوند در سالیان گذشته با عقب‌ماندگی درزمینهٔ سرمایه‌گذاری روبه‌رو بوده است که امروز با اجرای طرح فاضلاب بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها جبران خواهد شد چراکه پیشرفت باید همراه با حفظ منابع و محیط‌زیست باشد تا پایدار بماند.

صفری پروژه اجرای فاضلاب شهرستان دماوند را از مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد مصوبات این جلسه به اجرا درآمده است و موضوع فاضلاب، شهرک صنعتی و آب در اولویت آن‌ها قرار دارد.

وی تأکید کرد: از امروز اجرای پروژه فاضلاب شهرهای شهرستان بر عهده آبفای شرق استان تهران قرار گرفت و هم تمرکز خود را روی اجرای طرح فاضلاب در روستاهای شهرستان قرار خواهیم داد؛ چراکه برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها نیازمند اجرای این طرح مهم در روستاها هستیم.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. با سلام

    خداییش تو این گرونی و این اوضاع بی پولی که مردم پول خرید نون ندارن این چه طرح پیشنهادی و البته اجباری هستش…متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا