پیشنهاد احداث میدان در ورودی شهر دماوند جهت جلوگیری از حوادث تصادفات مکرر کامیون/ ایجاد ۳ رمپ فرار در محدوده ابتدای گردنه چناران

صبح امروز بازدید اعضای شورای ترافیک شهرستان دماوند از محور دماوند – فیروزکوه محدوده گردنه چناران تا شهربازی رنگین کمان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مصطفی آقایی، رئیس شورای اسلامی شهر دماوند در حاشیه این بازدید خصوص تصادفات مکرر در مسیر بلوار آیت‌الله خامنه‌ای اظهار داشت: طی جلسه‌ای در فرمانداری پیشنهاد دادم که اگر میدانی در مسیر بلوار آیت‌الله خامنه‌ای احداث شود، از بار ترافیک و تصادفات در این بلوار بسیار کاسته خواهد شد.

وی افزود: با اقدام مذکور مسیر دسترسی به بلوار 60 متری بعثت ایجاد می‌شود و فاصله خودروهای عبوری که قصد ورود به شهر دماوند را دارند، کوتاه‌تر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: فاز دوم شامل یک میدان است که باید کارشناسی شود، میدان باید قابلیت کاهش سرعت کامیون‌ها را داشته باشد تا با سرعت بالا وارد شهر نشده و موجب تصادفات تاسف بار نشوند.

آقایی ادامه داد: ایجاد سه گریزگاه یا رمپ فرار از دیگر پیشنهادات بود که از ابتدای گردنه شروع و تا نزدیک شهربازی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این زمینه مقرر شد که با همکاری اداره راه و تقبل هزینه توسط شهرداری به جهت حفظ جان مسافران و همشهریان و کاهش تصادفات، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند بیان کرد: همچنین مقرر شد که اداره راه علائم هشدار دهنده مسیر را به طور کامل پوشش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا