پیش‌بینی و جانمایی یک قطعه زمین در شهرک مسکن مهر دماوند جهت تدفین شهید گمنام/ رفع معارض و پیگیری ساخت حسینیه با مساعدت شهرداری در محل تدفین شهید گمنام در رودهن

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران از پیش‌بینی و جانمایی یک قطعه زمین در شهرک مسکن مهر دماوند جهت تدفین شهید گمنام خبر داد و گفت: رفع معارض و پیگیری ساخت حسینیه با مساعدت شهرداری در محل تدفین شهید گمنام در رودهن در دستور کار است.

سردار علی‌اصغر محسن شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: سال‌های زیادی به دنبال احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در شرق استان تهران بودیم بنابراین نیاز بود که زمینی به این منظور تحویل داده شود که با همت مسئولان امروز این مهم محقق شده است.

وی افزود: امید است این مرکز فرهنگی با همکاری مسئولان در حوزه دفاع مقدس برای ادامه راه نورانی شهدا گام بردارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران ادامه داد: یک قطعه زمین در مسکن مهر دماوند جهت تدفین شهید گمنام پیش بینی شده بود اما برای اینکه محل مناسبی باشد بررسی هایی در این خصوص صورت گرفته است.

شیخی گفت: یکی از این محل‌ها که امام جمعه و دیگر مسئولان نظر داشتند با موافقت مسکن و شهرسازی محقق شده و مقرر است سیر و مراحل آن طی و تدفین شهید گمنام در آن مکان انجام شود همچنین یک کانون فرهنگی در این محل ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: یک قطعه زمین برای شهید گمنام در رودهن نیز وجود داشت و معارض آن رد شده لذا مقرر شده بود این مکان جانمایی شود تا شهرداری پیگیری برای ساخت حسینیه و اقدامات بعدی جهت توسعه این مکان را انجام دهد و زمین را در حوزه تعریف شده تحویل بگیریم که این مهم نیز محقق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا