جانشین پلیس راهور شرق استان تهران

اعزام 100 نفر نیروی کمکی از پلیس راهور استان تهران به شهرستان دماوند در روزهای تعطیلی اخیر/ باید در بلوار آیت الله خامنه‌ای گیلاوند دوربرگردان‌های استاندارد ایجاد شود

جانشین پلیس راهور شرق استان تهران از اعزام 100 نفر نیروی کمکی از راهور استان تهران به شهرستان دماوند در مواقع ترافیکی خبر داد و گفت: باید در بلوار آیت الله خامنه‌ای گیلاوند دوربرگردان‌های استاندارد ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ زمانی در نشست مشترک شورای ترافیک استان تهران و شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در رابطه با بلوار آیت الله خامنه‌ای مشکلات عدیده‌ای مطرح می‌باشد و مسئله ای نیست که بتوان در شهرستان آن را حل کرد و یک مسئله استانی و ملی می‌باشد.

وی ادامه داد: پارکومتر ممکن است در کوتاه مدت جوابگو باشد اما در میان مدت و بلند مدت قطعاً جوابگو حل معضل ترافیک این منطقه نیست.

جانشین پلیس راهور شرق استان تهران گفت: با پارکومتر مردم عادت به پارک کردن و پرداخت جریمه کرده و باز هم در حاشیه این بلوار توقف خواهند کرد.

زمانی بیان داشت: بلوار آیت الله خامنه‌ای دغدغه پلیس‌راه‌های ناجا بوده و برای پلیس راهور شرق استان نیز انرژی بر می‌باشد.

وی افزود: در روزهای تعطیلی مثلاً تعطیلی اخیر حدود 100 نفر نیروی کمکی به این منطقه از راهور استان، ناجا و پلیس‌راه اعزام شده تا مسئله ترافیک مدیریت گردد.

این مقام مسئول گفت: یکی از اقدامات اصلی که در این راستا باید صورت گیرد احداث کمربندی و پل‌های روگذری همچون پل صدر می‌باشد.

زمانی تاکید کرد: باید در این بلوار دوربرگردان‌های استاندارد ایجاد شود چرا که تقاطع‌های ایجاد شده پاسخگوی حجم ترافیک نیست، همچنین شهرداری می‌تواند از طریق عقب‌نشینی برخی ساختمان‌های حاشیه بلوار این موضوع را حل کند.

وی عنوان کرد: متأسفانه می‌خواهیم وضعیت موجود بدون کوچکترین تغییر یا حرکتی حل شود در حالی که باید برای حل این مسائل دست به کار شده و اقداماتی همچون ایجاد دوربرگردان استاندارد و موارد مذکور انجام گردد.

جانشین پلیس راهور شرق استان تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: مشکل دیگری در این بلوار با آن مواجهیم عابرین پیاده هستند، برای این مسیر باید چند پل عابر پیاده مکانیزه به همراه نرده کشی زیر پل احداث شود تا از توقف خودروها به دلیل عبور عابرین پیاده از عرض خیابان جلوگیری گردد و مردم نیز بتوانند به راحتی از خیابان عبور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا